Friends, You're My Everything.

Amy Munirah | Saturday, September 29, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt. Entri bergambar.


Azimah and Ika

Ika and Yana


Yana and Murni

Okay yang ni amat jelly tersangat. 
Baju aku je warna lain sebab aku je yang sesat dekat situ, aku kelas lain :(. Geng aku kelas lain.

Okay semua peace :)

Ini style ape pun tak tahu la. hihi. Buat smart jugak :)
4 Gamma and 4 Alpha bergabung. but ni baru 1/4. Nak masuk semua tak muat :)


Em em martnyeeee HAHA

Peace :)

Ika and Murni

Zira -,o. same tak ? haha

Jam iteww same. Mahal woo HAHA

Syafiq

\
Ita, Zira and Syafiq

Zira *peace :)


Mana yang tak ada dalam gambar ni jangan kecik hati ye. Korang kawan aku jugak, cume cume cume aku tak ade gambar korang :D. Aku sayang kau kawan.

                                                        Sincerely,
Amy Khudzari  


Thank you for reading

0 comment(s):