Mega Giveaway by Cik Fie, Anisah, N Aiman

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt


Tekan banner untuk lebih lanjut. Tarikh tutup belum ditetapkan. So korang masih ade masa untuk join sebelum penganjur tetapkan tarikhnya :) Jom join ! Hadiah best ! :)


Thank you for reading

Contest Klik & Win

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt.


Tekan banner kat atas kalau nak join dan maklumat selanjutnya. Dah tengok hadiahnya? menarik right . Geram bila tengok hadiah-hadiahnye. jom join sekarang. oh lupa pulak, penyertaan akan ditutup apabila mencapai 300 orang yang join. korang masih ada masa, jom join sekarang :)

Thank you for reading

Simple Giveaway by Double E

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 1Comments |
Assalamualaikum wbt


Tekan banner di atas. Penyertaan akan ditamatkan sekiranya 100 orang yang join giveaway ni. so ape lagi, jom join cepat-cepat sebelum terlambat :) Jom tengok hadiah dulu.

Thank you for reading

Gempak GiveAway by Fatin Roziana

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt.


Tekan banner dekat atas kalau nak join eah. Hadiah dia memang lah sangat menarik hati aku, nak tengok ? jom ramai-ramai ke SINI. Ha menarik tak ? Ade jugak hadiah untuk top refferal, so rajin-rajin la promote giveaway fatin roziana yang cantik molek ni* bodek . HAHA. Nak tahu cara pemilihan pulak? tengok SINI. Giveaway akan dibatalkannkalau penyertaan kurang daripada 60 orang. so jom la join sekarang :)

TARIKH TUTUP: 1 SEPTEMBER 2012


Thank you for reading

GIVEAWAY BLOG CIK EMMA

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt


TEKAN BANNER
TARIKH TUTUP: 8 OGOS 2012

Thank you for reading

Exclusive Ramadhan Giveaway By Kiera And Eira

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 2Comments |
Assalamualaikum wbt


Untuk lebih lanjut sila tekan banner di atas
TARIKH TUTUP: Setelah 200 orang menyertainya, so jom join cepat-cepat. Hadiah menarik tau, jom tengok hadiah dekat SINI.

Thank you for reading

Segmen : Giveaway Raya by shu-sya

Amy Munirah | Saturday, August 04, 2012 | 0Comments |
Assalamualaikum wbt


TARIKH TUTUP : 10 OGOS 2012

Thank you for reading