OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain"

Amy Munirah | Wednesday, November 02, 2011 | 2Comments |
Assalamualaikum wbt. hari nih amy join giveaway pulak. haha. terase best pulak join-join giveaway ,segmen or contest nih . hari nih amy na join giveaway dari Faqihah , Ain dan Scha. tekan banner dekat bawah kalau nak join . nak tekan SINI pun tak ape:D
Dah baca syarat-syarat dia? senangkan. join la ramai-ramai. pemilihan dibuat melalui random.org.mana lah tahu kalau nasib korang baik:) Hadiah pulak korang dah tengok? geram kan tengok hadiah dia. so,ape lagi cepat-cepat lah join:) Amy tag kak nadrah.

GIVEAWAY BERJALAN DARI 1-11-2011 HINGGA 30-11-2011

Sincerely,
Amy ♥

Thank you for reading

2 comment(s):

Faqihah Husni reply

Thanks sesangat sebab join :D Good Luck! Hehe Seriously! Blog kamuuuuu OHSEEEM SANGAT!

Amy Munirah reply

@Faqihah Husni, welcome. harap-harap ada rezeki :) blog kihah lagi ohhsemm la . :)